Så rätt!

Jag läste stinalee's och kenzas bloggar och de har båda skrivit om hur vi ska se ut. ( Jag gör inte det här för att ja vill att min blogg ska bli som deras eller nåt, tyckte bara att det var så rätt!) Det stämmer faktiskt som de skriver, man får ofta höra att fylliga tjejer är normalt och vad killar vill ha, medans de smala svälter sig själva och borde gå upp i vikt. Jag menar inte att det är fel att inte vara smal, absolut inte, jag säger bara att det är fullt normalt att vara naturligt smal också.
Enligt många är det helt okej att säga till någon att en person inte ser ut att ha ätit på flera veckor, men att säga till någon att den personen har ätit lite för mycket är inte alls acceptabelt. Hah, det är faktiskt komiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0