Orolig

Usch, snart är det dags för nationella proven (går i nian)! Jag kommer nog att bli supernervös och inte kunna tänka klart. Tänk bara hörförståelsen i engelska, vår bandspelare som vi har på engelskan knastrar jämt och det gör ju inte direkt saken bättre! Ni som har gått ut nian, va det svårt?:O
Jag kan inte sluta oroa mig för allt. Hur ska man kunna sluta oroa sig och börja leva i nuet istället? För det är ju onödigt att gå runt och vara orolig för att någonting ska hända, man blir ju inte direkt lyckligare av det.
Det ska bli så skönt att gå ut nian, det är bara det att jag inte vet om jag orkar fortsätta plugga lika hårt och prestera lika bra i gymnasiet. Jag har varit korkad och pluggat mycket nu i högstadiet, de betygen spelar ju ingen roll! Synd bara att jag inte insåg det tidigare:p
Jag undrar vad jag kommer att jobba med. Jag vill arbeta med något jag trivs med, och tjäna lite på det också, heh! Att varje dag gå till en arbetsplats där jag inte trivs vill jag verkligen inte göra! Då tjänar jag nog hellre mindre pengar. Jag vill ha ett varierat jobb, något som är roligt!
Hah, jag behöver nog inte riktigt tänka så mycket på jobb ännu, det är ett tag kvar! Thank God!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej, allt bra idag? =)

2009-01-25 @ 14:43:58
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Haft en fin kväll? =)

2009-01-30 @ 20:45:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0