Lite about me

Hah, kom just på att jag inte berättat nåt om mig själv. Det är ju säkert väldigt kul att läsa en blogg skriven av nån man inte vet nåt om:p
Tänkte inte berätta så där jättemycket  egentligen, men lite kan ja väl säga:)
Jag är 15 år, bor i en liten stad och har väl inte riktigt åstadkommit så mycket mer än många andra:P Jag är ärlig, inte så blyg, har många underbara vänner och vill leva ett lyckligt liv. Hah där fick ni veta lite halvflummiga saker om mig. Jag är intresserad av mode, och just nu är det tankar om vårkläder som rör sig i mitt huvud. Tänk dig att gå ut i solen i ett par tajta jeans, ballerinaskor och en söt topp:D Jag bara längtar tills man slipper det kalla vädret, tjocka jackor, halsdukar och mössor som kliar!
Jag tycker också om att fotografera och teckna, fast jag tecknar nästan aldrig, det tar så lång tid och jag har blivit lite halvlat:p Men när jag väl kommer igång så tycker jag att det är jättekul!
Just nu sitter jag här med en stor kopp te, har blivit en riktig temissbrukare den sista tiden! Har dock hört att man får gula tänder av te, stämmer det?:O Älskar förresten att gå på mysiga kaféer och fika länge med mina vänner:)
Hm.. Vad kan jag berätta om mig själv? Jag ska snart ( hur snart måste jag ta reda på!) söka till gymnasiet.. Jag väljer mellan sam och natur, har inte tänkt så mycket på det där som jag borde göra, får göra det i veckan. Dessutom har vi en usel syokonsulent som inte kan någonting, i alla fall inte om pgrogrammen på gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: Carita

svar: aw cutie, taaack så jättemycket! :*

klicka gärna till mig på www.bloglovin.se om du har lust att prenumerera ^-^

& jag hittade din blogg genom en kompis, om jag inte minns helt fel. puss sötnos! :>

<3

2009-01-10 @ 23:26:08
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0