Hejdå julefrid!

Varje vinter känns det likadant, under de sista dagarna på jullovet blir man deppig! Fast det blir man i och för sig i slutet av alla lov(förutom sommarlovet då, hemska tanke:O), men jag tycker att jullovet är värst. Man har precis vilat ut sig efter höstterminen, och så är det dags igen. Skolan! Men det är klart, det blir ju kul att träffa alla igen, även fast jag tröttnat på många i klassen. Det blir väl lätt så om man umgås så mycket som man gör i en klass. Fast jag skulle ändå inte vilja byta klass, verkligen inte:D
Januari och februari är verkligen de värsta månaderna på året, i alla fall enligt mig. Oftast är det kallt och oftast är marken grönt . Vinter utan snö är inte vinter, bara kallt och trist. Jag längtar redan till våren, tänk vad härligt att ta på sig vårkläder och slippa alla tjocka vinterkläder:D Och så är det förstås billigare att leva på våren än på vintern, i alla fall när man som jag nästan bara lägger ut pengar på kläder:p Hah, tjocka tröjor kostar faktiskt.
Under de två kommande månaderna ska jag försöka njuta av alla mysiga vantar och halsdukar och sluta tänka på det negativa med vintern, hoppas det kommer massa snöö:D
puss och kram till alla som läser min blogg(antagligen ingen, men ändå, hah!)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0