Det första inlägget någonsin i denna blogg.

Det här är det första inlägget jag skrivier i min blogg. Jag har aldrig brytt mig så mycket om bloggar, men sedan jag började läsa Kenzas så har jag börjat förstå det här med bloggar:P Det är nästan som att läsa en bok, man läser ett kapitel(inlägg) varje dag, fast en blogg handlar ju om en verklig persons liv och inte om en påhittat människa, som i böcker. Bloggen tar  aldrig slut, det kommer ständigt nya kapitel(låter jag inte lite filosofisk?:P), om inte bloggaren slutar blogga förstås, hah! Jag har aldrig haft några planer på att själv börja blogga, men nu gör jag det ändå.
Jag ska inte bara skriva om mode, nej, det gör tillräckligt många redan. Fast det är klart, är ju intresserad av mode så det kanske blir lite ändå:p  På min blogg kommer ni att kunna läsa om lite blandade saker, jag skriver helt enkelt det jag känner för att skriva:P På min blogg, sommarflinga, kommer jag helt enkelt skriva om det jag känner för, jag har inget tema :)
Jag skriver inte främst för att andra ska läsa det här, utan för att jag själv vill skriva.
Ha det så bra, kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0